Bunkerdugnad 22. juni

Nå er arbeidet med bunkerne på banen godt i gang, og greenkeeperne har sprøytesådd flere av bunkerne. Før de kan jobbe videre , trenger de litt hjelp av oss medlemmer. Før man kan sprøyteså, må det graves renner i bunkerne. Vi håper å fullført denne jobben mandag 22. juni, men da trenger vi hjelp av dere medlemmer. Møt opp på banen klokka 18.00 dersom du har mulighet til å ta i et tak.

Når det gjelder annet arbeid på banen, så vil merking av banen starte opp i løpet av neste uke. Grreenkeeper sier også at han håper at de siste tre hullene vil åpne for spill i løpet av 14 dager.

Vel møtt til dugnad mandag 22. juni klokka 18.00