Historisk da Freddy Heiberg vant Midtsommerturnering

Mandag 29. juni var en historisk kveld på Hvam Golfklubb, da det for første gang gikk en turnering over alle 9 hullene på banen. Klubbens styre, samt komitèmedlemmer hadde fått lov til å prøve ut alle hullene. Det var mange spente spillere som gledet seg til å prøve hul 7, 8 og 9 for første gang. Etter runden var det kun rosende ord om banens 3 siste hull. Alle golfentusiaster kan se fram i mot å komme fra greenen på hull 6, og ut mot tee- sted på hull 7. Et flott skue møter spillerne!
NB! Banens 3 siste hull vil bli åpnet for spill fredag 3. juli

Freddy Heiberg skriver seg inn i historiebøkene til Hvam Golfklubb som den første vinneren i en turnering over 9 hull.

Heiberg spilte god golf, og det måtte han for å kunne vinne. Det ble spilt mye bra golf denne flotte junikvelden. Heiberg signerte scorekortet på 2 under par. Samme score hadde også Per Ingar Skogseth på andreplass. Stig Herman Lindberg fulgte på tredjeplass med 1 under par.

Resultater

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.