Pink cup markerte første 18 hulls turnering på den nye banen

Lørdag 20. juni ble Pink Cup arrangert på Hvam Golfklubb. Pink Cup er et samarbeid mellom Kreftforeningen og Norges Golfforbund, der alle inntektene går til  brystkreftsaken. Dette var derfor en god anledning til å markere den første turneringen over 18 hull på den nye banen.

Det sportslige kommer selvsagt i andre rekke i denne turneringen, men det ble spilt mye god golf så det må også nevnes. Per Ingar Skogseth spilte godt, og 44 poeng ga seier.

Gudfinnur Kleveland samlet sammen 41 poeng, og kapret andreplass. 40 poeng ga Baard Granum tredjeplass.

Med 12 deltakere, kunne også en fin sum penger sendes videre til Kreftforeningen. Takk til alle som deltok, og støttet en svært god sak.

Resultater