Tee-rific! blir klubbens representanter i Nordea Pairs

nordealogowebSøndag 28. juni gikk årets klubbkvalifisering i Nordea Pairs. Vi spilte vår turnering på Aurskog Golfpark, da banen på Hvam ikke har fått slopingen ennå. Spillerne møtte fine forhold på Aurskog, og alt lå til rette for en super dag på golfbanen.

Nordea Pairs er Norges største golfturnering, der det først arrangeres en klubbturnering. Vinneren i klubbkvalifiseringen, går videre til regionsfinalen og har derfra mulighet til å kvalifisere seg til landsfinalen i september.

Laget Tee- rific! kommer til å representere klubben i regionsfinalen på AUrrskog i midten av august.

Tee-rific!, som består av Frarnk Heimen og Joachim Heimen, spilte bra og 42 poeng ga avansement. Hi and Lo, bestående av Gudfinnur Kleveland og Arne Håskjold, samlet 41 poeng og tok andreplassen. Trippel H, med Freddy Heiberg og Stian Hartweg, fikk tredjeplass med 40 poeng.

Resultater

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.