Turneringsresultater uke 28

Tirsdag 07. Juli ble Seniorslaget 5 avgjort. 4 deltakere stilte til turneringen, og scoret ble veldig jevnt. Seieren gikk til Arve Reinholdt Ferger med -1 til par. Etterfulgt av Arne Håskjold -2 til par, Per Ingar Skogseth -2 til par og Sven idsøe med -3 til par.

Se resultatene i Golfbox

Torsdag 09. Juli gikk Torsdagsturnering 3, 9 hull av stabelen. Turneringen hadde 13 deltakere, og beste plassering gikk til Gudfinnur Kleveland med en superrunde på 1 under banens par, og -4 med eget HCP. 2. plass gikk til Gunnar Fjeldberg med -2 og 3.plass til Roger Udnes med +1.

Se resultatene i Golfbox

Vi gratulerer alle vinnere og takker alle for oppmøte. Vel møtt neste Torsdag!