VTG- kurs mandag 3. august

Mandag 3. august klokka 18.00 starter vi opp med nye VTG- kurs. Oppmøte er på Hvam. Tidspunkt for resten av kurskveldene avtales med instruktør på første kursdag, vi strekker oss langt for å finne tidspunktene som passer best for deg.
Påmelding eller spørsmål: post.hvamgk@gmail.com eller tlf. 92059059

VTG-kurs er et nybegynnerkurs i golf hvor du lærer golfvett, sikkerhet, enkle regler, banepleie, korte slag, lange slag og å trene med treningskortet.
Kurset er på 12 timer, og vil foregå på treningsfeltet og på banen.

Kurset koster kun 1750 kroner for voksne. Da inkluderer dette medlemskap i Hvam Golfklubb, noe som alene koster 950 kroner. Prisen for ungdom (16-19 år) er 800 kroner inkludert medlemskap.
Du kan også gjennomføre kurset uten å bli medlem.

Golf er gøy, golf er for alle og golf er supert for helsa. Meld deg på!

Innkalling til årsmøte i Hvam Golfklubb

Styret i Hvam Golfklubb innkaller med dette til årsmøte 2024. Sted: Peisestua på Hvam videregående skoleDato: 20. marsTid: 19.00 Medlemmer har frist

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.