Gudfinnur Kleveland fortsatt under par

I det flotte sommerværet ble Hvam GK midsommerturnering spilt på Hvam torsdag kveld. Her skulle en spiller som har spilt stabilt og godt sesongen gjennom, vise at formen holder seg også når vi nå etterhvert nærmer oss høst.

Gudfinnur Kleveland spilte nok en gang god golf på Hvams nye bane. Og en runde som blant annet inneholdt en imponerende eagle på hull 9, ga en sluttscore på en under par. Det ga Kleveland seieren for andre uke på rad. To slag bak fulgte en godtspillende Ole Kristian Ensrud- Skraastad, mens Per Ingar Skogseth tok sin andre pallplassering denne uka med tredjeplass.

Resultater

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.