Heimens til landsfinalen i Nordea Pairs

I de senere år har Hvam Golfklubb ved flere anledninger vært representert i landsfinalen i Nordea Pairs, så også i 2015. Nordea Pairs er Norges største golfturnering, og har deltagere fra hele landet, og spilles som ei parturnering.

Første runde er klubbkvalifiseringen, vinneren her går videre til områdefinalen. De beste fra områdefinalen, har spilt seg fram til landsfinalen på på Moss og Rygge GK.

Joachim og Frank Heimen vant klubbkvalifiseringen i Hvam Golfklubb, og søndag 16. august gikk områdefinalen på Aurskog Golfpark. Hele 32 lag kjempet om noen få plasser til landsfinalen 12. september, så man måtte spille sin beste golf for å kunne håpe på en plass her. Våre gutter gjorde det, far og sønn Heimen kom inn i klubbhuset på Aurskog med et scorekort på hele 46 poeng. Det holdt til andreplass i turneringen, og med god margin sikret de seg finalebillett til Moss og Rygge GK.  Vi gratulerer og ønsker lykke til videre!

Resultater