God innsats av Hvam- gutta i 4 Kløver`n- finalen

Lørdag 12. september var det klart for fjerde og finalerunden i årets 4 Kløver`n. Her var det mye å kjempe om, både når det gjaldt rundeseier og sammenlagtseier i de ulike klassene. I klubbkonkurransen skulle et under skje på Aurskog Golfpark dersom noen skulle klare å vippe Ullensaker GK av tronen.

Det ble ingen rundeseier for Hvamspillerne på lørdag, men vi hadde flere pallplasseringer. I klassen A ble Gudfinnur Kleveland nummer 2, i klasse B ble Christer Mårtensson og Freddy Heiberg henholdsvis nummer 2 og 3.

Resultater

Sammenlagtresultatene ble også hyggelig lesing for Hvampatriotene. Her klinket vi til med pallplasseringer i alle klasser. Best gikk det i klasse B der Freddy Heiberg tok seieren foran Christer Mårtensson. I klasse A og C tok henholdsvis Gudfinnur Kleveland og Per Ingar Skogseth hver sin andreplass. I klubbkonkurransen gjorde vi det som realistisk sett var mulig før finalen, å gå forbi Gjerdrum og ta andreplassen bak suverene Ullensaker GK.