Arve Ferger tok siste stikk i høstjakta, Bjørn Johnsen sieret sammenlagt

Elgjakta er godt i gang, men på Hvam Golfklubb var det jakta på poeng som var det viktigste tirsdag kveld. Det var kommet til finalerunden i seniorenes høstjakt, Her kjempet man både om rundeseier og sammenlagtseier.

Arve Ferger spilte god golf, og med totalt 19 poeng ga det seier. Bjørn Johnsen har sanket poeng jevnt og trutt denne høsten, med blant annet 4 rundeseiere og ingen runder utenfor pallen. Tirsdag kveld var ikke noe unntak, 18 poeng holdt til andreplass. Tredjeplassen gikk til Per Ingar Skogseth.

På sammenlagtlista ble det til slutt en komfortabel seier til Bjørn Johnsen, med sine 570 poeng var han 50 poeng foran Skogseth på andreplass. Vi gratulerer.

Resultater