Christer Mårtensson åpnet simulatorsesongen med seier

Et nyoppusset simulatorsenter med helt ny programvare på maskinene tok i mot spillerne til sesongens første simulatorturnering. Vi kjører simulatortorsdag hver torsdag fram mot jul og det er de norske banene Holtsmark, Oslo og Losby som er vertskap for de ni første rundene.

Først ute var Holtsmark, og 13 spillere sto klare for å kjempe om sesongens første seier. Som alltid ble det tett og jevnt. Christer Mårtensson spilte godt, og en under par holdt til topplasseringen. Tett bak fulgte Bjørn Johnsen på par, og Arne Håskjold tok tredjeplassen med +2.

Resultater