Heder og ære på årsfesten

Lørdag 10. okotber ble den tradisjonelle årsfesten til Hvam Golfklubb avholdt i eget klubbhus på Hvam. Tradisjon tro ble det utdelt heder og ære til spillere og bidragsytere i Hvam Golfklubb. Leder Arne Håskjold ble hedret og takket for sin gode innsats og det arbeidet han har gjort for golfklubben dette året.

Gudfinnur Kleveland og Ole Kristian Ensrud- Skraastad, henholdsvis årets golfer og klubbmester.

Det ble også gjort stas på de som hadde spilt god golf og gjort det bra på golfbanen denne sesongen. Det ble delt ut pokaler og flere gavekort fra pro shop og sponsorer til sammelnlagtvinnere i årets turneringer.

Det ble kåret årets golfer i Hvam Golfklubb, der deltagerene på årsfesten stemte fram vinneren. Det ble svært jevnt, og med en stemmes overvekt ble Gudfinnur Kleveland kåret til årets Hvamgolfer 2015, og ble belønnet med pokal og gavekort fra TGI Fridays på Jessheim. Gudfinnur Kleveland tok også med seg pokalen som mester av 6- hullsturneringen på forsommeren. I kampen om å bli Midsommermester spilte Kleveland 7 av 8 turneringer, og med 5 seire ble han den som tok med seg også den pokalen hjem. Kleveland fullførte pokalfangsten med å ta med seg pokalen som årets høstmester.

Årets klubbmester både slag og stableford, Ole Kristian Ensrud-Skraastad, ble belønnet med pokal og gavekort fra BigHorn Jessheim. Han tok også med seg pokalen som årets Matchplay- mester.

Bjørn Johnsen hadde en flott høstjakt blant seniorene. 8 deltakelser ga 4 seire og to andrerplasser. Dette ga pokal som vinner av årets høstjakt blant seniorene.

Gudbrand Sandnes vant årets seniorslag.

Bjørn Lilleseth ble også hedret for sine flotte innsats i fjorårssesongens simulatorturnernger. Han tok 13 seire og 6 andreplasser på 23 starter. Han vant dermed det som kunne vinnes av sammenlagtseire når det gjaldt simulatorgolf.

Foruten alle premiene til vinnere, ble det delt ut trekkpremier til deltakerne på festen. Det vanket blant annet klipp fra Hairport Jesshiem, skjerf fra Sommer og Vinter, gavekort fra MiaCara og gavekort fra Burger King Jessheim. Vi takker alle gode sponsorer for flotte premier!

Vi gleder oss til nye kamper på golfbanen neste sesong!