Hvam slo Nes i «Nærkampen»

Helgen 3. og 4. oktober gikk turneringen «Nærkampen», en vennskaplig kamp mellom Nes Golfklubb og Hvam Golfklubb. Dette er første gang klubbene konkurerer mot hverandre på denne måten, og vi håper at dette kan bli en årlig tradisjon mellom klubbene i kommunen.

Lørdag 3. okotber spilte Hvamgutta på bortebane på Nes Golfklubbs hjemmebane på Rommen Golfpark. I et flott høstvær på en meget bra bane, gjorde gutta det bra. Etter lørdagens runde var ledelsen solid. Men alle som har spilt banen på Hvam, vet at her kan alt skje!

Søndag 4. oktober var det hjemmebanen som skulle til pers, og det var spenning rundt om hjemmespillerne kunne benytte seg av hjemmebanefordelen og dra seieren i land. Etter opptalt score søndag ettermiddag, var det Hvam Golfklubbs gutter som kunne juble høyest! Vi håper at Nes GK har lyst på revansje i 2016.