Prøvespill i simulatorsenteret

Hvam GK vil gjerne invitere alle interesserte til informasjonsmøte og prøvespill i simulatorsenteret på Hvam vgs. Simulatorsenteret har den siste tiden blitt oppgradert både med oppussing og programvaren på simulatorene, og er absolutt verdt en titt og et prøvespill.

Dette er først og fremst et tilbud til de som ikke har prøvd simulatorsenteret tidligere, eller de som ønsker en oppfriskning på hvordan dette fungerer.

På møtet vil det bli gitt informasjon om senteret, bruk av simulatorene og reservasjonssystemet vil bli demonstrert og viktigst av alt ville alle få mulighet til å spille på simulatorene. Ved behov vil det også bli gitt hjelp til å registrere en bruker i reservasjonssystemet.

Benytt deg av denne muligheten, simulatorspill er flott vintertrening og meget sosialt.

Vi har satt av to tidspunkter som dere kan velge mellom:
Onsdag 4. november KL: 10-12
Mandag 09. november KL: 17-19

Ta med golfkøller og godt humør.

Dersom ikke tidspunktene skulle passe og du har lyst til å prøve simulatorspill, ikke nøl med å ta kontakt!

For påmelding eller spørsmål, ta kontakt per e-post hvamgksimulatorsenter@gmail.com eller tlf: 41358681. Påmelding innen klokka 20.00 kvelden før.

Hvam Golfklubb

Innkalling til årsmøte i Hvam Golfklubb

Styret i Hvam Golfklubb innkaller med dette til årsmøte 2024. Sted: Peisestua på Hvam videregående skoleDato: 20. marsTid: 19.00 Medlemmer har frist

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.