Islandsk og svensk- best på de norske banene

Hele denne høsten har det blitt spilt turneringer på banene Losby GK, Holtsmark GK og Oslo GK, det er i alt blitt avholdt 9 runder. Finalen gikk torsdag 17. desember på Losby GK, og Kongen av norske baner skulle kåres i brutto- og nettoklassen.

Gudfinnur Kleveland har hatt et meget bra golfår i 2015, ute såvel som på simulator. Godt og jevnt spill på simulatoren førte han helt til topps i bruttoklassen. Han vant 9 poeng foran Stein Kristian Helland på andreplass. Bjørn Richard Lilleseth tok tredjeplass.

Resultater

I nettoklassen ble det svært jevnt, og kun tre poeng skilte første og andreplass. En kanonrunde i finalen gjorde at Christer Mårtensson trakk det lengste strået og tok sammenlagtseieren. Tommy Skymoen tok plassen bak Mårtensson, Stein Kristian Helland tok siste plass på pallen.

Resultater

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.