Skogseth viste de andre ryggen

Torsdag kveld gikk årets andre simulatortorsdag, og hele 14 spillere stod klare på tee 1 for å kjempe om seieren. Turneringsbane denne runden var Frankfurter Golf Club. Per Ingar Skogseth så ut til å like denne banen meget godt, og tok en overlegen seier.

Per Ingar Skogseth spilte meget godt, og vel inne i klubbhuset viste scoren hele 12 under par. Dette var overlegent best. Nestemann på lista ble Kjell Roar Unes, hele 8 slag bak vinneren. Gudfinnur Kleveland gikk på 2 under par, det ga tredjeplass på torsdag.

Resultater