Tee til green- treninger for medlemmene

Hvam Golfklubb har gleden av å kunne tilby våre medlemmer kursrekken «Tee til green». Vi har delt kursene inn i tre kategorier: nybegynnere, seniorer og viderekommende. Så her bør alle finne noe som passer. Har du tatt VTG- kurs, men ikke kommet helt i gang med golfen? Har du spilt en stund, men ønsker hjelp til å komme videre? «Tee til green» kan hjelpe deg med dette! Benytt deg av denne muligheten, og meld deg på i dag. Første trening er mandag 9. mai.

Treningene vil bli avholdt av klubbens pro, Jan Strømsrud. Her kan du lese mer om Jan: http://hvamgolfklubb.no/pro/.

Nybegynnertreningene passer best for deg med hcp. 54-26. Treningene for nybegynnere er GRATIS! Mandager klokka 18.00- 19.30

0 plasser igjen.

Seniortreningene passer for deg som er seniorgolfer, dvs. kvinner og menn som er 50 år eller eldre. Prisen er 100,- pr. trening. Mandager klokka 16.00- 17.30

7 plasser igjen.

Treningene for viderekommende passer best for deg med under 26 i hcp., og for deg som ønsker hjelp til å komme deg til et lavere hcp. Prisen er 100,- pr. trening. Mandager klokka 19:30- 21.00

7 plasser igjen.

Som tittelen på kurset sier, tar kurset for seg alle elementene fra du slår ut til du har fått ballen i hullet. Kurset inneholder instruksjon i putting, chipping, slag med ulike køller, utslag med driver og banespill. Instruksjonen vil bli tilpasset de ulike treningsgruppene. Rangeballer er inkludert i prisen.

Påmelding og spørsmål rettes til Jonas Siljuberg på tlf. 41 35 86 81, eller e- post: post.hvamgk@gmail.com
Det vil bli arrangert 6 treninger, og man melder seg på hele kursrekken. Man velger likevel selv hvilke treninger du stiller opp på, og det betales fra gang til gang. Dersom det er treninger man ikke kan stille opp på, sier man i fra. Første trening er mandag 9. mai.

Det er plass til 16 deltagere pr. kurs, først til mølla gjelder.