Treninger for nybegynnere

Har du tatt VTG- kurs, og ønsker mer trening for å komme ordentlig i gang med golfen? Er det ei stund siden du spilte golf? Trenger du hjelp til å komme deg videre med golfspillet ditt? Ønsker du å bli tryggere i spillet ditt på banen? Da har Hvam Golfklubb det du trenger, vi tilbyr nå gratis treninger med klubbens pro. Første trening er mandag 9. mai klokka 18.00.

Treningene vil bli avholdt av klubbens pro, Jan Strømsrud. Her kan du lese mer om Jan: http://hvamgolfklubb.no/pro/

Ønsker du å mestre golf bedre, har du sjansen nå. Treningene vil inneholde instruksjon i ferdighetene du trenger fra første slag til du har ballen i hullet. Blant temaene som vil bli tatt opp er nærspill, chipping, putting, utslag, slag med ulike køller og banespill. Man får rangeballer, og det er også mulig å få låne utstyr dersom man trenger det.

Påmelding og spørsmål rettes til Jonas Siljuberg på tlf. 41 35 86 81, eller e- post: post.hvamgk@gmail.com
Det vil bli arrangert 6 treninger, og man melder seg på hele kursrekken. Man velger likevel selv hvilke treninger du stiller opp på, og det betales fra gang til gang. Dersom det er treninger man ikke kan stille opp på, sier man i fra. Første trening er mandag 9. mai.

Seniortrening: 9 plasser igjen.

Nybegynnertrening: 3 plasser igjen.

Viderekommende: 10 plasser igjen.

Det er plass til 16 deltagere på kurset, først til mølla gjelder.