Hvam Match 2016

Ole Kristian Ensrud- Skraastad ble matchspillmester i Hvam i 2015. Nå har du sjansen til å vinne Matchspilltrofeet for 2016. Søndag 14. august går kvalifiseringen til selve matchspillet, og plasseringen i kvalifiseringen bestemmer hvem som møtes i første runde. Første runde spilles kommende uke, og spillerne blir enige om tidspunktet. Hele turneringen går over 4 uker.

Dersom du ikke har mulighet til å delta i kvalifiseringen, har du likevel sjansen til å være med på matchspillet. Da er det viktig at du melder deg på søndagens kvalifiseringen(selv om du da ikke skal spille) slik at du blir registrert som deltaker. Du vil da bli plassert i en match.

Her finner du mer informasjon og påmelding:http://hvamgolfklubb.no/turneringer/#/competition/855632/info