Innkalling til årsmøte i Hvam GK

Det innkalles til årsmøte i Hvam Golfklubb tirsdag 24. januar. Møtet avholdes i klubbhuset ved banen med start kl. 19.00.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest mandag 9. januar. Fullstendig saksliste i henhold til vedtektene og andre nødvendige saksdokumenter med forslag vil være tilgjengelig for medlemmene på hjemmesiden senest en uke før årsmøtet.

To av styrets medlemmer samt to vararepresentanter er på valg i 2017 og forslag til kandidater kan meddeles valgkomitéens leder, Ole Kristian Ensrud-Skraastad.

E-post til styret: post.hvamgk@gmail.com

E-post til valgkomitéens leder: okskraastad@hotmail.com

Årsmøtedokumenter 2017 <— Saksdokumenter

Styret, Hvam GK