Medlemsmøte – Torsdag 27. april

Medlemsmøte – Torsdag 27. April kl. 18:30

Vi er nå på tampen av innesesongen 2016-2017, og da er det tid for å se framover mot sesongen 2017.

Styret i Hvam Golfklubb inviterer derfor alle medlemmer til årets medlemsmøte torsdag 27. April klokka 18:30 i klubbhuset på Hvam.

Er du en skikkelig golfer i Hvam Golfklubb ? Har du lyst til å være med å påvirke sesongen som kommer? I løpet av denne kvelden skal vi blant annet se på:

• Hvordan rekruttere nye medlemmer – og hvordan få flere av våre «passive» medlemmer ut på banen?
  • Hva med damene i klubben – hvor er de?, og hva skal til for at de skal være med å ha det gøy?
  • Hva slags turneringer vil du spille i 2017?
  • Hvordan blir banen i år?
  • Nye samarbeid og aktiviteter i 2017.

Vi ønsker å få dere medlemmer med på å forme klubbens aktiviteter for drift av sesongen 2017, og ser fram til å høre deres tanker, ideer og meninger og neste sesong. Vi håper mange av dere har gode forslag til hvordan vi kan øke aktiviteten i klubben.

Styret skal også legge fram sine tanker, ideer og planer for 2017, både for innendørs og utendørs-sesongen.

Vi har planlagt et lotteri for anledning, der alle fremmøtte får et gratis lodd, og et heldig medlem kan vinne en forundringpakke med litt diverse produkter fra vår golfshop.

Det vil bli enkel servering av kaffe og noe å bite i.

Vi ønsker veldig gjerne at alle medlemmer tar turen til klubbhuset denne kvelden. Vi trenger deres innspill =)

Hvam Golfklubb