Callaway sponsorturnering

Callaway sponsorturnering

Velkommen til demo- og turneringsdag på Hvam Golfklubb, søndag 18.06, KL: 10:00 – 14:00.

Callaway kommer til oss med et stort utvalg av årets nyheter fra både Callaway og Odyssey. Her vil du kunne få prøve alt av jernkøller, metalwoods og puttere.

Book deg en kølletesting med en representant fra Callaway. Årets representant er Sebastian Tusvik. Callaway vil være tilgjengelig for booking i mellom 10:00 – 14:00, men kan utvides ved stor etterspørsel.

30 minutter for testing av jern.

45 minutter for testing av jern og metalwoods.

Customfitting er gratis.

Ring: 900 84 088 eller send epost: bjoloete@gmail.com til Bjørn Ole Løiten for booking av tid.

Du kan også komme uanmeldt og prøve utstyr, men du vil ikke være garantert en customfitting.

Det vil også bli holdt en sponsorturnering «Callaway sponsorturnering» i forbindelse med demodagen, der Callaway stiller med fine premier.

Turneringen vil være en 9-hulls stableford og vil være gratis.

Turneringen vil gå løpende fra 10:00-14:00, der alle kan gå ut med en markør og levere scorekort etter runden. Det vil med andre ord ikke være starttid i Golfbox, men alle som ønsker å delta registrer seg i Golfbox.

Link til turnering:

Det må være minst 5 prebooking av customfit for at demodagen skal gjennomføres.

Det må være minst 40 påmeldte til turneringen for at turneringen skal gjennomføres.

Vi håper mange velger å ta turen til Hvam denne lørdagen. Vi fyrer opp grillen og serverer varm mat fra TGI-Fridays Jessheim til alle som møter opp og prøver årets nyheter.