Baneåpning og spillerett 2018

Hei!

Baneåpning lørdag 26.05 kl 12:00, med dugnad fra 10:00-12:00.

Det er nå klart for bestilling av årskort på Hvam GK sine hjemmesider, hvamgolfklubb.no/spillerett/

Vi har klart å holde prisen på samme nivå som i fjor, kr. 2.500,00 for våre medlemmer, samt -50% for nye medlemmer, studenter og vtg-kurs deltakere. Vi kjører nå en åpningskampanje der alle som kjøper årskort før 15.6. får med seg et gratiskort på ballautomaten til en verdi på kr. 600,00. Rangekortene vil være klare i løpet av juni.

Bestill årskort på hjemmesiden vår – Vi aktiverer din spillerett i Golfbox ved mottatt innbetaling og du vil kunne spille fritt. Du vil få oblat i klubbhuset  i løpet av ikke alt for lang tid.

Ekstraordinært Årsmøte avholdes på Hvam Klubbhus  torsdag 14. juni kl. 17.00.

Saksdokumenter vil bli lagt ut på våre hjemmesider ca en uke før.  Etter møtet vil det være torsdagsturnering.

Helsegolf =   ALLE som spiller en runde får nå muligheten til å vinne fine premier. Legg scorekortet i postkasse ved klubbhuset, og vi trekker en premie blant alle scorekort som er innlevert hver måned. Det vil si:  jo flere scorekort du har – jo større sjanse for premie.

Styret i Hvam Golfklubb