Postkassetrekning for Juli

Scorekort i postkassa!

Her er de tre heldige vinnerne av postkassetrekningen for Julimåned som vinner hver sin trepack med golfballer: Philip, Guffi og Gudbrand.

Månedens trekker: Ole Kristian

Løp å hent premien i proshopen. PS! Legger ut litt gammel info om dette under.

Vi kommer til å sette opp en postkasse der alle som spiller kan legge scorekortet sitt, for så å være med i trekningen om en premie i slutten av hver måned. Jo flere kort du har, jo større sjanse for premie ! Golf er Helsebringende, sosialt og moro ! Ta med en venn og ha det gøy på banen. Poeng/ slag teller ikke i denne sammenhengen.

Mvh

Styret

Innkalling til årsmøte i Hvam Golfklubb

Styret i Hvam Golfklubb innkaller med dette til årsmøte 2024. Sted: Peisestua på Hvam videregående skoleDato: 20. marsTid: 19.00 Medlemmer har frist