Golftrening med pro

Fra og med tirsdag 14. mai vil klubben gi tilbud om treninger i grupper med pro. Pro er Jørgen van Vuuren. Han tar for seg alle elementer innen golf.

Første gruppe vil starte kl. 17.30-18.30. Deretter blir det en pause på en halv time der gruppa kan stille spørsmål. Neste gruppe starter kl 19-20. Denne gruppa bør også møte kl. 18.30 for å delta i samtale og spørsmålsrunde sammen med pro.

Hver spiller betaler kr 100.- Klubben sponser resten.

Alle er velkommen, både nybegynnere, unge og gamle, damer og herrer. Vi kan grille i pausen. Påmelding skjer til Iver Husum 95831200 på telefon, SMS  eller mail. Første mann til mølla er sikret plass.  Det blir 5-8 per gruppe.

Dette er et tiltak for å øke aktiviteten i klubben og ha et sosialt positivt samvær.

Hvam Golfklubb

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.