Takk til dugnadsgjengen onsdag 29. april

Onsdag 29 .april var det dugnad med fokus på område rundt klubbhuset. 10 medlemmer møtte og gjorde en fin innsats.

Alle jobbet i mindre grupper i henhold til Coronabestemmelser.

Oppgaver som ble utført var; Beising av informasjonstavle, fjerning av tenung på taket av toalettene, oppsett av nye rangeskilt, nytt blomsterbed ved infoskilt, nye sperrestolper med hvit tau fra parkering mot klubbhus, maling av bunkerriver og rydding av tenung bak klubbhuset.

Vi er veldig fornøyd med resultatet. Takk for en strålende innsats.

Last ned den totale oppgavelisten her.

Med vennlig hilsen Styret

Golftrening for voksne og juniorer

Golftrening for voksne Hvam golfklubbs nye Pro, Håkon Svenneby, holder tre treninger for klubbens voksne medlemmer tre tirsdager, 5., 12. og 19.