Nybegynnertrening banespill

Hei!

På grunn av været som er meldt til uken, flytter vi banespillet til mandag 30. september. Dette gjelder treningen for nybegynnere med handicap 36-54. Første utslag blir kl. 16:00, og siste mulige kl. 17:00. Ifølge yr.no går solen ned rundt 18:30, så vi rekker å spille seks hull. Vi arrangerer en stablefordkonkurranse (poenggolf) i Golfbox.

For å gjøre organiseringen smidig, gi oss beskjed om du kommer ved å sende en SMS med tidligste starttid du kan og medlemsnummeret ditt. Frist for påmelding er senest torsdag 26. september kl. 18:00.

SMS med påmelding sendes til Morten Andersen på tlf: 93 48 42 40.

Vi håper du har mulighet til å være med!

Med vennlig hilsen,
Treningsgruppen i Hvam Golfklubb

Nybegynnertrening banespill

Hei! På grunn av været som er meldt til uken, flytter vi banespillet til mandag 30. september. Dette gjelder treningen for nybegynnere