Dugnad 14. juli KL 18:00

Dugnad tirsdag 14.juli KL 18:00. Her trengs det hjelp med å rydde bunkere før de kan fylles med sand. Vi håper så mange som mulig har anledning til å stille.

Banestatus fra greenkeeper: Vi begynner å bli ferdig med bunkerkanter og skal fylle på sand innen 7-10 dager. Banen er nå oppmerket med gule og røde pinner ved alle hindere. Det savnes en drop sone på hull 9. På rangen bygger nå klubben et svingstudio, samt 6 utslagsplasser under tak. Dette medfører at det mangler matter for å kunne slå ut fra rangen, men dette kommer til å bli ordnet kommende uke. På green 5 og 6 er det mindre synlige brune flekker. Det finnes ingen soppdreper mot denne typen, men dette vil gro ut i løpet av sommeren.