Nybegynnerturnering 03.09

Etter suksessen med vårens nybegynnertrening, inviterer Hvam Golfklubb alle nybegynnere til årets første nybegynnerturnering Lørdag 03. September kl 10:00

Vi oppfordrer alle til å møte opp minst 30 min før turneringsstart.

Turneringen er en stablefordturnering (poengsystem) som spilles over 9 hull.

Turneringen spilles fra utslagssted 36, som er banens enkleste utslagssted. Dette er en perfekt anledning til prøve vår nye golfbane og flere av dere, deres første golfturnering.

Påmelding gjøres i Golfbox, se link: http://hvamgolfklubb.no/turneringer/#/competition/877351/info

Skulle dere ha problemer med påmelding eller ha spørsmål angående turneringen, vennligst ta kontakt per telefon: 41358681 eller per e-post: jonas.siljuberg@gmail.com

Det vil bli en enkel gjennomgang av føring av scorekort og turneringsform før turneringsstart.

Alle spillegruppene vil få med en egen fadder, som vil være behjelpelig med regler og andre spørsmål som vil komme underveis i turneringen.

Det må være minimum 6 deltakere for at turneringen skal bli gjennomført.

Greenfee: 100,-

Startavgift: 50,-

Etter golfrunden vil det bli salg av kaffe og vafler, samt utdeling av premier til vinnerne.

Vi vil også være tilgjengelig for spørsmål etter turneringen er ferdigspilt.

Vi håper å se mange nye fjes på golfbanen, denne lørdagen. Turneringen er for alle, store som små, så ikke nøl og meld dere på =)

Hvam Golfklubb