Hærverk på treningsområde

Treningsområde ved parkeringsplassen er stengt ut sesongen.

Etter helgens golfaktiviteter er det noen som har tatt seg friheten med å slå baller fra den nysådde treningsgreenen. Dette har etterlatt seg store sår i greenen og vil utsette en eventuell åpning av treningsområde til neste år.

Det er kjedelig at noen personer ikke viser mer respekt til golfanlegget. Vi vet at dette gjelder de aller færreste av dere, men vi vil uansett oppfordre alle til å ta ansvar når noen oppdager hærverk på golfanlegget.

Vi vil også oppfordre alle til å bli flinkere til å ta nedslagsmerker, både dine egne og andre merker du ser på greenen.

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen