Kvalifisering til Lag NM

Hei alle medlemmer,
Golfsesongen er nå godt i gang og tiden har nå kommet for kvalifisering til årets lag NM for herrer.
I år spilles lag NM på Østmarka Golfklubb, 20-21 Juli.
Ønsker du å være med på å spille om plassene på årets lag? Dato for kvalifisering kommer forløpende etter fristen for påmelding.
Påmelding gjøres til:
Mats Buvik-Andresen
Mail: matsmysen@hotmail.com
Tlf: 91128781
Ved påmelding oppgir du fullt navn, medlems nummer, telefonnummer og mailadresse.
Frist er Mandag 27/5.
Merk: Det er en forutsetning at du har Hvam Golfklubb som hovedklubb for å kunne representere klubben i lag NM.