Onsdagstrening for nybegynnere 07. august

Hei,

Vi minner om at det er en ny treningsøkt for nybegynnere denne uken. Treningsgruppen i Hvam Golfklubb inviterer alle nybegynnere med HCP fra 36 til 54 til gratis treningsøkter.

Treningene foregår på onsdager fra kl. 17:00 til 20:00, og du kan komme når det passer deg. For eksempel, du kan møte opp kl. 19 og delta i en time. Ingen påmelding kreves, og det koster ingenting å delta. For økter med banespill må du ha fritt spill på banen eller kjøpe greenfee.

Neste treningsøkt er onsdag 7. august kl. 17:00 – 20:00.

Vi setter opp ulike stasjoner med forskjellige øvelser slik at du kan trene på det du selv ønsker å utvikle videre. Du kan for eksempel trene på putting, chipping, bunker eller lengre jernslag.

Vi ser frem til å se deg på onsdag for en morsom og lærerik økt!

Ved spørsmål, kontakt Steinar Berglund på e-post: steinarandre@msn.com eller telefon: 90298870.

Med vennlig hilsen, Treningsgruppen i Hvam Golfklubb

Klubbmestere kåret i solskinn og vind

Helgens klubbmesterskap ble en stor suksess med 30 deltakere, perfekte baneforhold, og strålende sol. Det eneste som skapte noen utfordringer, var vindkastene

Golftreninger i høst

Hei alle medlemmer, Mandag 19/8 kjører vi igang med nye klubbtreninger og som dere ser så bil det på mandager gjennom hørsten.