Helgens klubbmesterskap ble en stor suksess med 30 deltakere, perfekte baneforhold, og strålende sol. Det eneste som skapte noen utfordringer, var vindkastene på opptil 10 m/s.

På lørdagen startet alle fra hull 1, og første ball gikk kl. 10:00 med A-klassen. Håkon Svenneby i A-klassen leverte en imponerende golfrunde på 5 over par, etterfulgt av Mats Buvik-Andresen og Steinar Berglund, begge på 9 over par. I B-klassen hadde Tord Trudvang og Stian Solhaug en solid ledelse etter første dag, med 15 over par.

I Senior-klassen leverte Roy Fjeld en stabil runde på lørdag med 7 over par, tett fulgt av Sven-Tore Mathisen og Morten Andersen på 10 over par. Juniorklassen hadde to deltakere, hvor Marcus Höfde ledet med 9 slag etter første dag.

Søndagen ble nesten en kopi av lørdagen for Håkon Svenneby, som igjen endte på 5 over par og 10 over totalt. Han kunne dermed krones som årets klubbmester for herrene. Nærmeste utfordrere, Noah og Steinar, endte begge på 23 over par totalt. Vi gratulerer Håkon Svenneby!

I Senior-klassen viste Roy Fjeld seg verdig tittelen som årets klubbmester senior. Med en glimrende runde på 3 over par endte han totalt på 10 over par. Morten Andersen fulgte 5 slag bak, og Sven-Tore Mathisen endte 7 slag bak. Vi gratulerer Roy Fjeld som klubbmester senior.

I Juniorklassen sikret Marcus Höfde til slutt klubbmestertittelen, tett fulgt av Carl Andersen, som bare var 2 slag bak. Vi gratulerer Marcus Höfde som årets klubbmester junior.

I B-klassen trakk Stian Solhaug det lengste strået med en strålende runde på 11 over par. Tord Trudvang kom på andreplass med totalt 32 over par, fulgt av Daniel Mathisen med 44 over par totalt. Vi gratulerer Stian Solhaug som vinner av B-klassen.

Klubbmester i Stableford ble vunnet av Sven-Tore Mathisen med hele 80 poeng. Gratulerer så mye!

Søndagen ble avsluttet med en sosial samling, hvor det ble servert grillede burgere og pølser, etterfulgt av premieutdeling og hyllest av alle vinnerne. Vi vil rette en stor takk til alle som deltok, og ikke minst takk til banemannskapet for flotte baneforhold.