Fortsatt spenning etter første dag av KM

Lørdag morgen slo de første spillerne ut på hull 1 i klubbmesterskapet 2015. Deltagerne i klasse A skulle gjennom to runder i løpet av dag en av klubbmesterskapet, og var de første ut. Etter endt dag og summering av scorekort, er det fortsatt mye spenning igjen før klubbmestere 2015 kan kåres søndag formiddag.

Tettest er det i klasse B der Frank Roger Heimen og Gunnar Fjeldberg deler førsteplassen, og rett bak følger to spillere som er godt innenfor det som er mulig å ta igjen i runde søndag.

I klasse A leder Ole Kristian Ensrud- Skraastad, Freddy Heiberg leder klasse C og Gudbrand Sandnes er best i seniorklassen så lang.

Her er resultater første dag