Catos minneturnering

Cato Bjerch-Andresen var en mann som satte spor. I Hvam Golfklubb hadde han flere verv, blant annet satt han som leder over flere år og var ansvarlig for klubbens VTG- kurs. Cato var en som så alle i golfklubben, de aller minste gjennom knøttetreningene han organiserte, de nye gjennom VTG- kursene, ungdommen gjennom sin interesse for spillerne på golflinja på Hvam VGS, de etablerte spillerne med sin iver etter å få til et aktivt turneringsmiljø i klubben og de som trengte litt ekstra gjennom sitt engasjement i Golf som terapi og golf grønn glede. Cato engasjerte seg også utenfor klubbens grenser, og jobbet også inn mot Norges Golfforbund.

Til tross for at han ble alvorlig syk med kreft, mistet han ikke sitt gode humør og sitt engasjement for å utvikle Hvam Golfklubb videre. Helt til det siste satt han som styremedlem i klubben, og det var med stor sorg vi mottok beskjeden om hans død før jul i 2015. Hvam Golfklubb ønsker å ære og minne Cato gjennom en turnering der alle inntekter går til kreftsaken. På denne måten fortsetter han å sette spor etter seg, det fortjener Cato Bjerch- Andresen.

Vi håper at mange har mulighet til å delta på Catos minneturnering lørdag 1. juli på Hvam Golfklubb.

Litt praktisk rundt arrangementet

Lørdag 1. Juli KL: 10:00-13:30 stiller Mikkel Bjerch- Andresen med hjelpere opp, og tilbyr protimer til de som ønsker det. Mikkel kombinerer golfsatsing med studier på college i USA, og spiller golf på høyt nivå. Det koster kun 100 kroner pr. time, og det beste av alt- alle inntekter går til kreftforskning. Og dersom man mener at timen er mer verdt, er man velkommen til å betale mer! Booking av protime gjøres på e- post: short.david60@gmail.com Lørdag 1. juli fra KL: 13:30 arrangeres Catos minneturnering på Hvam golfklubb. Dette er en 9- hulls stablefordturnering. Det vil være kontinuerlig start fra kl: 13:30. Påmelding i Golfbox. Turneringsavgift er 100 kroner, det vil også bli avholdt konkurranser som Closest to pin og longest drive. 50 kroner for deltakelse. Alle inntekter går til kreftforskning. Turneringsresultatet er langt unna å være det viktige denne dagen, men gullsmed Liv Lerdahl sponser en vandrepokal til turneringen. Det vil også være premiering til vinnere av turneringen.

Greenfee er 100 kroner, baneeier gir all greenfee til kreftsaken.

Fridays Jessheim stiller med grill og hamburgere på lørdag, alle kjøp herfra går også uavkortet til kreftsaken.

Vi ser fram til et stort oppmøte på Hvam Golfklubb lørdag 1. juli!

Hvam Golfklubb