Vårslaget – Runde 6 (Finale)

Vårslaget – Runde 6 (Finale)

Vårslaget 2017 består av 6, 9-hulls runder for spillere på alle nivåer, både damer og herrer.

Torsdag 22.06 kl 18:00  er det klart for sjette og siste runde av vårslaget. Påmelding i Golfbox.

Vi hadde 30 deltakere på runde 5, la oss toppe dette i finalerunden.

Link til påmelding: http://hvamgolfklubb.no/turneringer/#/competition/1151560/info

Du kan også spille turneringen tidligere på dagen, men for at runden skal være gyldig må du ha med en annen medspiller som markør. Eventuelt spør turneringskomiteen om noen andre har forespurt en tidlig starttid.

Turneringen deles inn i 4 klasser:

A (+8-36 hcp) spiller fra teested 53.

B (36-54 hcp) spiller fra teested 39.

Senior (fra 50 år) spiller fra teested 48.

Damer fra teested 39

Påmeldingsfrist 21.06 kl 18:00

Startkontigent: 50 kroner

Greenfee: 100 kroner, for alle uten spillerett.

Vi skal ta ut årets NM-lag, mer informasjon kommer i morgen.