Viktig info!!

Hei

Først:

Det er fint om du booker tid i Golfbox når du skal spille på Hvam Golfbane. Da vil vi lettere få oversikt over hvor mange som spiller på banen, og det blir bedre for andre spillere å se hvordan aktiviteten er på banen.

På forhånd takk og sjekk info under ved å lese hele artikkelen:

Fantastisk å åpne sesongen på Hvam GK. Greenene begynner virkelig å bli fine, og selv om fairwayene og utslagsstedene trenger mye vann er det moro å spille ut igjen. Litt rufsete slag må man vel bare regne med ? Grattis til Guffi med en klar seier i første torsdagsturnering.

Vi kommer til å sette opp en postkasse der alle som spille kan legge scorekortet sitt, for så å være med i trekningen om en premie i slutten av hver måned. Jo flere kort du har, jo større sjanse for premie ! Golf er Helsebringende, sosialt og moro ! Ta med en venn og ha det gøy på banen. Poeng/ slag teller ikke i denne sammenhengen.

Jeg hører også folk lurer på info om banen, og avtalen vi har med skolen. Ja, Kjell Roar og jeg har hatt møte, og selv om vi ikke er enige på alle punkter har vi fått en avtale i havn. Inntektsfordelingen er endret på noen ytterst få punkter, men gir oss muligheter ! Vi jobber også med å få klubbhuset åpnet – ihvertfall i kjernetiden – men da trenger vi hjelp. har du tid, eller kjenner noen som har tid til å være i klubbhuset, koke kaffe, snakke med folk som tar en tur innom, etc – ta kontakt !!

Mer info på ekstra-ordinært årsmøte 14.6. kl 17.00 på klubbhuset – dette gjelder i første rekke å få vedtatt riktig lovnorm, og velge inn en dame til i styret slik at kjønnsfordelingen blir riktig. Og litt info naturligvis. Det er turnering i etterkant, men de som bare har lyst på en «kafferunde» kan veldig gjerne spille utenom turneringen – eller rett og slett benytte muligheten til å spille sammen med litt mer erfarne golfere fra klubben.

Ha en fin golfsesong!

Mvh