Drive Off 2019 & åpen dag

Vi slår i gang årets sesong med «Drive Off 2019»

Hvam GK ønsker å arrangere en DRIVE OFF for alle medlemmer på Hvam Golfbane onsdag 24. april kl. 18.00.

Vi arrangerer blant annet puttekonkurranse med flotte premier. Egen klasse for barn/ ungdom og damer.

Det vil bli gitt informasjon om klubben, om våre planer utover sommerens aktiviteter og muligheter. Det blir enkel servering, – og om været er godt nok, kan det hende vi fyrer opp grillen.

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til en god start på sesongen uansett om du spiller mye eller lite, -eller rett og slett bare vil ha informasjon om hva som skjer videre med klubben og banen.

Hvam Golf – Åpen dag!

Det vil holdes «Åpen dag» på Hvam Golfklubb søndag 19.mai. (Hold av datoen. Mer informasjon kommer)

Ta med dere med familie og venner, barn og besteforeldre for å vise frem denne fantastiske idretten og vårt fremste fokus i klubben, nemlig det at golf er for alle!

Status baneåpning

Banen vil trolig åpne kort tid etter påske. Vi vil holde dere oppdatert på e-post og klubbens hjemmeside.

Du kan allerede nå bestille et årskort på Hvam Golfbane, gå til www.hvamgolfklubb.no/spillerett

Vel møtt!

Styret