Lag-NM 2019

Hei,

Lag NM 2 div spilles i år på Østmarka GK 20-21 Juli og Hvam GK stiller selvfølgelig med lag.

I forkant av Lag NM vil det bli gjennomført treninger med endelig uttak av laget som skal representer klubben.

Treningene vil foregå både på Hvam GK og Østmarka GK hvor vi blant annet trener på spillformen som spilles i NM.

Ønsker du å delta så meld din interesse innen Torsdag 20 Juni til Baard M Granum ( 91657632, bgranu@online.no ).

Det blir i tillegg laget liste i proshopen hvor du kan melde deg på.

Tidspunkt for treningene/uttaket vil bli lagt ut på hjemmesiden og informert om til deltagere.

Klubben må stille med minimum 4 spillere, max 5 spillere.

Spillform og antall runder:

Dag 1:

Runde 1 – 18 hull Foursome.

Runde 2 – 18 hull Four-ball.

Dag 2:

18 Hull Singlerunde ( 3 beste rundene teller )

Caddie er tillatt på alle rundene.

Hvam GK