Lag NM 2020

Hvam GK skal også i år delta på lag NM som arrangeres 18-19 Juli på Romerike GK. Laget skal bestå av minimum 4 spillere – maksimalt 5 spillere. Turneringen er slagspillkonkurranse uten handicap over 3 runder.

Dag 1: 18 hull Foursome

18 hull Four-ball

Dag 2:  18 hull single.

Hvam GK arrangerer treninger/spill som en del av uttaket av laget. En trening på Hvam GK med et kort info møte i forkant og to 18 hull runder på Romerike GK. Uttaket vil bli basert på en helhetsvurdering, men ved «like» treningsresultater vil endelig lag bli avgjort på Amerikans uttak på innspill runden 17 Juli.

Alle som ønsker å delta sender en e-post med navn, golf id og hcp innen 2 Juli.

e-post: bgranu@online.no

Sommerpause for onsdagstrening

Hei, Vi beklager det korte varselet, men onsdagstreningen tar nå en sommerpause til august. Neste trening er planlagt til 7. august fra

Sommertilbud på protimer