Gavin slutter som greenkeeper på Hvam Golfbane

I would like to inform you all that i will be leaving Hvam this year as your head greenkeeper. i will be taking up a new position as Course manager at Oppegard Golfklubb from the 1st february. It has been a great experience to work at Hvam and i have appreciated all the support that i have had from  you all. I hope i have left the course in better condition than when i started and i wish the course/club all the very  best in the future. I will continue to live locally so i look forward to visiting Hvam next year and catching up with many of you that i have worked closely with and consider friends.

Good luck for the future

Gavin

Vi takker Gavin for fantastiske baneforhold de siste årene, og ønsker han lykke til videre i sin stilling som head greenkeeper på Oppegard Golfklubb.

Viken Fylkeskommune og Hvam videregående er nå i full gang med å finne en erstatter. Ser du etter en jobb som greenkeeper eller kanskje kjenner noen som gjør det? Se hele stillingsannonsen her, https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=241084498