Fritt spill på Hvam Golfbane i 2022

Hei!

Det nærmer seg åpning av banen, men det er fortsatt frost om natten og ennå ingen vekst i greenene. Vi må få vekst og en eller to klippinger før vi tør å åpne for spill på greenene. Trolig vil første mulige dato være fredag 22/4, men det er det er det været som avgjør.

Når det gjelder diskgolfen åpner vi nå på torsdag 14/4. Når det nå er kunstgress på alle utkast er det svært liten slitasje på å åpne for diskgolf.

For de som ønsker fritt spill på Hvam Golfbane kan bestilles nå. God påske.

Protrening med Håkon Svenneby

PRO TRENINGER MED HÅKON SVENNEBY PÅ HVAM GOLFKLUBB VÅREN 2024 Hei alle være medlemmer, Fra Tirsdag 30 April drar vi i gang