Klar for årets golfsesong? Banen åpner 5. mai kl. 16:00

Vi har gleden av å annonsere at golfbanen åpner fredag 5. mai kl. 16:00! Dette markerer starten på årets golfsesong, og vi kan knapt vente med å ta imot golfentusiaster fra nær og fjern. Vi anbefaler å bestille tidlig for å sikre dere en plass på banen. Bestilling av starttider gjøres i Golfbox.

Vil du ha fritt spill på Hvam Golfbane? Sjekk ut hvordan du bestiller her.

I tillegg vil vår shop være åpen fra lørdag 6. mai, så kom innom og sjekk ut vårt utvalg av golfutstyr og tilbehør.

Vi ser frem til å se dere på banen og ønsker dere en fantastisk start på golfsesongen!