Vinnerne av klubbmesterskapet 2023

Vi gratulerer årets klubbmestere, Håkon Svenneby, og klubbmester senior, Roy Fjeld, for deres fremragende prestasjoner i årets klubbmesterskap i 2023.

Lørdagen viste seg fra sin beste side med strålende sol og en fantastisk stemning på golfbanen. Dessverre førte imidlertid kraftig regn til at søndagens runde måtte avlyses. Dette førte til at klubbmesterskapet ble avgjort etter lørdagens runde.

Håkon Svenneby endte med en score på +6, mens klubbmester senior, Roy Fjeld, stakk av med seieren med en score på +4. Vinneren av B-klassen ble Odd-Borger Hoel med +21. Vinneren av stablefordkonkurrasen ble Roy Fjeld med hele 41 poeng.

Vi vil også takke alle andre deltakerne som bidro til å gjøre arrangementet minneverdig for oss alle.

Vi vil også takke sponsor av arrangementet, Drivklinikken på Årnes.

Gratulerer nok en gang til våre verdige klubbmestere.

Nybegynnertrening banespill

Hei! På grunn av været som er meldt til uken, flytter vi banespillet til mandag 30. september. Dette gjelder treningen for nybegynnere

Klubbmestere kåret i solskinn og vind

Helgens klubbmesterskap ble en stor suksess med 30 deltakere, perfekte baneforhold, og strålende sol. Det eneste som skapte noen utfordringer, var vindkastene

Golftreninger i høst

Hei alle medlemmer, Mandag 19/8 kjører vi igang med nye klubbtreninger og som dere ser så bil det på mandager gjennom hørsten.