Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30.

Oppmøte ved klubbhuset.

Gjøremål:

1. Hakke og luke i det store blomsterbedet foran klubbhuset. Ta gjerne med en god hakke hvis du har.
  2. Hakke og luke rosebedet ved inngangen ved skiltet. Ta gjerne med hakke hvis du har.
  3. Gjøre inngangsveien pen. Nye hvite reip, ny stolpe og klippe plen under reipene og klippe plen under reipene og ved stolpene.
  4. Rydde i kølleverkstedet. Kast alt som ikke hører til. Rydd masse i benken og under benken.
  5. Rydde i lageret på baksiden ved green nr. 9. Du / dere må bestemme hvordan tingene skal plasseres på en fornuftig måte inne i skapene.
  6. Rydde alle plakatene som henger på brakka ved parkeringsplassen. Ikke kast alt! Noe hører til skolen.
  7. Klippe plen foran klubbhuset. Ha på gjødsel og vanne passe mye. Så med sportsfrø de steder der plenen er dårlig.

Styret i Hvam Golfklubb

PS! Hvis det blir pen vær, servers kanskje brus og pølser.

Dugnad 6. mai kl 18:30

Dugnad mandag 6. mai kl 18:30. Oppmøte ved klubbhuset. Gjøremål: Med vennlig hilsen Styret i Hvam Golfklubb PS! Hvis det blir pen