Golfbanen stengt for sesongen

Etter en uvanlig lang sesong har tiden kommet for å stenge banen. Banen har vært i utmerket stand helt til det siste, men ifølge meteorologene står nå vinteren for tur.

Det tar alltid tid å få en ny golfbane til å «sette seg» som den skal, men vi håper at våre medlemmer har satt pris på at banen nå nærmer seg ferdigstillelse. For hver ny sesong vil vi nå se en bane som blir bedre og bedre. Målsettingen er at når 2017-sesongen starter skal banen ha blitt slope’et på ny og fått ny oppmerking av tee-steder. Styret har også igangsatt et arbeid med å få bygget et nytt og størreklubbhus ved banen. Går dette som planlagt, vil vi ytterligere kunne bedre tilbudet til våre medlemmer i 2017. Vi håper at våre medlemmer sprer det glade budskap om en flott golfbane til familie og venner og at vi således kan få økt aktiviteten ved banen ytterligere i 2017.

Hvam Golfklubb er i en heldig situasjon som kan tilby medlemmer og andre et godt tilbud gjennom hele vinteren også. Simulatorsenteret har åpnet og utbedringer og utskiftning av prosjektorer gjør at senteret fremstår meget bra. Vi håper at flest mulig av våre medlemmer benytter seg av dette utmerkede tilbudet og eventuelt tar kontakt med klubben for introduksjon og nødvendig opplæring i bruk.

Vi vil takke medlemmer, Hvam Videregående Skole, Akershus Fylkeskommune, samarbeidspartnere, sponsorer, gjester og bidragsytere for en godt gjennomført utesesong. Vi håper at flest mulig av dere ikke pakker bort golfkøllene for vinteren men benytter anledningen til å være sammen med oss på simulatorsenteret også.

Vennlig hilsen

Styret i Hvam Golfklubb