Moro på Hvam Golfbane ?

Lets play

Lørdag 23.6. vil vi arrangere en runde med PAR-spill på Hvam !! ALLE kan være med uavhengig av kjønn, alder, handicap, erfaring, etc etc. Det viktigste med denne runden på banen er å ha det moro, og kanskje få til et slag eller tre ??
En utrolig morsom variant der vi tenker å trekke par utifra hvem som melder seg på. Fine premier både for par og individuelt spill – og det er ikke sikkert det bare er vinneren som blir premiert !?!?! Vi tenker også å grille/ ta en matbit og litt sosialt etter runden. Meld deg på i Golfbox !! (eller på klubbhuset !)