Banens tre siste hull åpnes fredag 3. juli

Fredag 3. juli åpnes hull 7, 8 og 9 på Hvam Golfklubbs nye bane. Dette er tre flotte hull, men også krevende å spille fra gul tee. Vi anbefaler alle som er nysgjerrige på banen om å ta en eller flere turer til banen i løpet av helgen. Samtidig ønsker vi å opplyse om at banen fortsatt er i etableringsfasen, det betyr at ikke alt er på plass ennå. Det er blant annet matteutslag på hull 9. Man kommer ikke til en 100 % ferdig bane, men absolutt en bane det er verdt å prøve.

Greenfee er kun 200 kr pr. dag for voksne, og 100 kr pr. dag for barn/ junior. Grreenfee betales i kortautomaten i toalettbygget.

Velkommen til Hvam i sommer!