Første HIO på den nye banen

Mandag 17. august skjedde noe på Hvam Golfklubb som ikke er de fleste golfspillere forunt, Arne Johan Olsen satte ballen i koppen på et slag. Det skjedde på hull 7, og det ble dermed den første registrerte Hole in one på den nye banen. Hvam Golfklubb gratulerer!

Her ser vi Arne Johan Olsen plukke ballen opp av koppen etter sin Hole in one på hull 7.

Nå åpner golfbanen

En gladnyhet til alle våre medlemmer og gjestespillere. Hvam Golfbane åpner Fredag 26 April.Golfbox er åpen for booking av starttid. Vi sees

Protrening med Håkon Svenneby

PRO TRENINGER MED HÅKON SVENNEBY PÅ HVAM GOLFKLUBB VÅREN 2024 Hei alle være medlemmer, Fra Tirsdag 30 April drar vi i gang