Årsfest

Da begynner det å nærme seg årets årsfest, og denne gangen foregår det i vårt eget klubbhus på Hvam. Årsfesten er i år, som i fjor, todelt med turnering først og fest etterpå. Det er selvsagt mulig å delta på en av delene dersom det ikke passer å være med på begge deler. Datoen for årets fest er lørdag 10. oktober.

Turneringen starter klokka 12.00. Den arrangeres som en trekølleturnering, man velger selv hvilke tre køller man tar med seg ut på banen( putter telles som en av de tre). Vi spiller fra tee 36. Under turneringen oppfordrer vi alle til å kle seg i klassisk golfantrekk. Turneringen er gratis.

Festen starter klokka 19.00.
Her blir det servert fiskesuppe til forrett, og reinsdyrstek med tilbehør til hovedrett. Velkomstdrink og drikke til maten er inkludert, drikke utover dette tar man med etter eget ønske.

Pris for årsfesten er 250,- kroner, og betales i døra.

Påmelding senest mandag 5. oktober. Påmelding skjer helst i Golfbox, men man kan også melde seg på ved tlf.: 95 78 62 77 eller e- post: post.hvamgk@gmail.com. Gi beskjed om hva du skal delta på( i Golfbox får du spørsmål).

Sosialkomiteen i Hvam Golfklubb